سفر مشتری چیست؟ توضیح و آموزش مراحل ترسیم اصولی نقشه سفر مشتری

۲۵ بازديد


هر مشتری برای خرید یک محصول از مراحل و فرآیندهای متعددی می‌گذرد تا به نقطه نهایی؛ یعنی خریداری محصول برسد که به این مسیر، سفر مشتری می‌گویند.

سفر مشتری از ۵ مرحله مهم ایجاد آگاهی و علاقه، توجه، خرید، حفظ و نگهداری و طرفداری تشکیل شده است. این مراحل، به شما در ترسیم نقشه سفر مشتری کمک می‌کند.

نقشه سفر مشتری به یک نمایش بصری از سفر کاربر گفته می‌شود که به شما در بازگو کردن تجربیات کاربر در تعامل با برند شما در طول تمام نقاط تماس کمک می‌کند.

صرف نظر از تعامل شما با مشتری از طریق رسانه اجتماعی، ایمیل، وب، تعامل مستقیم یا هر نوع کانال ارتباطی دیگر، ترسیم نقشه سفر مشتری به شکل دیداری، کمک می کند مطمئن شوید هیچ مشتری از مرکز توجه شما خارج نمی شود.

علاوه بر این، انجام این کار به صاحبان کسب و کار کمک می کند خودشان را در شرایط و موقعیت مشتری تصور کنند و کسب و کار خود را از دیدگاه مشتریان مشاهده کنند.

با مطالعه آخرین بلاگ پست پی‌پینگ، با تعریف و مراحل ترسیم اصولی نقشه سفر مشتری آشنا شوید و از آنها برای افزایش فروش و درآمد کسب و کار خود استفاده کنید.

لینک: https://blog.payping.ir/buyers-journey

بهترین زمان سفر به رم

بهترین فصل برای سفر به رم از نظر قیمت، در فصل زمستان (از ماه دسامبر تا اواخر فوریه) است. در واقع در این فصل شهر خلوت بوده و تقریبا خالی از گردشگر است و قیمت هتل‌ها و بلیط بسیار پایین است. بهترین فصل برای تور رم از نظر آب و هوا در فصل بهار (از ماه آپریل تا اواخر می) است که در این ماه‌ها رم بهترین آب و هوا را برای پیاده روی و گشت و گذار تاریخی دارد.

جاذبه های گردشگری رم اینجا ببینید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.