معرفی بهترین نرم افزار های مدیریت پروژه و شاخصه‌های انتخاب سیستم مدیریت پروژه مناسب

۲۹ بازديد
معرفی بهترین نرم افزار های مدیریت پروژه و شاخصه‌های انتخاب سیستم مدیریت پروژه مناسب

برنامه ‌ریزی روی کاغذ به روش سنتی یا سامان دهی آن‌‌ها یا ایجاد فایل‌‌های مرتبط روی سیستم کامپوتری دیگر کاربرد بالایی ندارد.

امروزه سازمان‌‌ها و شرکت‌های مختلف به ‌ویژه شرکت‌ هایی که به‌ صورت پروژه محور کار می‌کنند به ابزارهایی برای مدیریت محتوا و پروژه‌های در دست اجرا نیاز دارند که به آنها نرم افزارهای مدیریت پروژه گفته می‌شود.


سیستم‌های مدیریت پروژه ابزارهای آنلاینی هستند که شامل نرم افزار های مدیریت پروژه‌ای می شوند و انواع مختلفی دارند. به وسیله این نرم‌افزارها می‌توان یک پروژه را مدیریت کرد و آن را براساس زمان آغاز و پایان یا اولویت انجام پروژه به بهترین نحو ممکن انجام داد.

در آخرین بلاگ‌ پست پی‌پینگ، توضیح داده‌ایم که چگونه با استفاده از نرم افزار و سیستم مدیریت پروژه مناسب، از یک بستر مناسب برای تنظیم جدول زمانی و اولویت دهی به کارهای مختلف بهره‌مند شوید!

لینک: https://blog.payping.ir/project-management-information-system
اکسپورت پریمیر پرو

خروجی گرفتن از پریمیر (و آشنایی با تنظیمات)

در این آموزش، مراحل صحیح خروجی گرفتن یا اکسپورت (export) ویدئو در نرم افزار ادوب پریمیر پرو (Adobe Premiere Pro) را توضیح خواهیم داد.

برای هر کسی که تا به حال روی پروژه های کوچک یا بزرگ ویدئویی کار کرده است، همیشه بزرگترین هیجان (و شاید بزرگترین وحشت) آخرین لحظات قبل از فشار دادن گزینه “export” است. فرآیند خروجی گرفتن بسته به اندازه پروژه، حجم فایل و توانایی پردازش سیستم می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد، این مدت زمان می تواند آزار دهنده باشد!

با این وجود برای افراد تازه کاری که قبلاً این کار را انجام نداده اند، پیدا کردن یک روش مناسب برای خروجی گرفتن در پریمیر می تواند سخت باشد. در این آموزش موارد مرتبط با نحوه خروجی گرفتن و همچنین نکاتی برای بهترین راه های خروجی گرفتن در پریمیر را بررسی خواهیم کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.