ایده‌های راه اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل

۲۲ بازديد

با همه گیر شدن اینترنت در سراسر دنیا تحول بسیار بزرگی در زندگی مردم جهان ایجاد شد. همه گیری استفاده از اینترنت به ویژه در سال های اخیر کسب و کارهای فراوانی را تحت تاثیر قرار داده و در بیشتر موارد موجب تغییر الگوی کار شده است به طوری که خیلی از مردم اقدام به راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی در منزل کرده‌اند.

از طرفی، خود اشتغال‌زایی و کارآفرینی یکی از مسائل مهم دنیای امروز است که می‌تواند زندگی بسیاری از انسان ها را تغییر دهد. افزایش درصد بیکاری و در دسترس بودن اینترنت در سراسر دنیا سبب به وجود آمدن مشاغل اینترنتی متنوعی شده است.

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که کار در خانه را به کار در بیرون منزل ترجیح می‌دهند، در آخرین بلاگ پست پی‌پینگ، با ایده‌های جذاب و رایگان راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل بیشتر آشنا شوید!

لینک: https://blog.payping.ir/home-based-business-ideas

مفاهیم پایه اینترنت

شبکه گسترده جهانی اینترنت

شبکه گسترده جهانی (World Wide Web) یا همان WWW بخشی از اینترنت است که استفاده زیادی دارد. بارزترین ویژگی آن، Hypertext است که روشی برای انتقال متقابل و گسترده متون به شکلی سریع می باشد. همچنین در بیشتر وبسایت ها، کلمات یا عبارات مشخصی در متن با رنگ متفاوتی از بقیه متن، ظاهر می شوند که گاهی به آن حالت زیرخط دار (Underlined) هم گفته می شود. وقتی که روی این کلمات یا عبارات کلیک کنید، به صفحه یا سایتی که محتوای آن به این کلمات مرتبط است منتقل می شوید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.