نحوه بازیابی کد رهگیری مالیاتی

درگاه پرداخت واسط پی‌پینگ

نحوه بازیابی کد رهگیری مالیاتی

۳۲ بازديد

امروزه با توجه به تغییر روش پرداخت از روش نقدی به روش پرداخت با دستگاه های کارتخوان یا درگاه های پرداخت الکترونیکی و انطباق نداشتن اطلاعات نظام بانکی با داده‌های سازمان امور مالیاتی، لزوم دریافت کد رهگیری مالیاتی محرز می‌شود.

سازمان امور مالیاتی کشور در سال 99، اخذ کد رهگیری مالیاتی را برای تمام متقاضیان دریافت دستگاه های کارتخوان یا درگاه‌های پرداخت الکترونیکی ضروری دانست. اما در صورت فراموشی این کد، چه باید کرد؟

در آخرین بلاگ پست پی‌پینگ، مرحله به مرحله، نحوه بازیابی کد رهگیری مالیاتی را توضیح داده‌ایم.

لینک:
https://payping.io/blog/how-to-restore-tax-code/

روش بازیابی اطلاعات هارد

اگر لپتاپ تان اصطلاحا بوت (boot) نشود، ممکن است نتوانید به لپ تاپ یا داده های ذخیره شده در آن دسترسی پیدا کنید؛ زیرا ممکن است هارد دیسک معیوب یا خراب باشد. اما چه طور می توانید اطلاعات تان را برگردانید؟ در این پست به شما نشان می دهیم که چه طور داده ها را از لپ تاپی که روشن نمی شود بازیابی کنید. Stellar Data Recovery Professional ابزار قدرتمندی است که می توان از آن برای بازیابی اطلاعات رایانه ها یا لپ تاپ هایی که بالا نمی آیند، استفاده کرد.

بسیاری از افراد در پلتفرم های مختلف فناوری سوالات زیادی می پرسند، به طور مثال “لپ تاپم به دلیل معیوب بودن هارد دیسک روشن نمی شود، باید چه کار بکنم؟”. اگر لپ تاپ تان روشن نشود ممکن است هارد دیسک تان خراب یا معیوب باشد. هارد دیسک ممکن است به دلایل منطقی، قطاع یا Sector خراب و یا خرابی درایو کار نکند. این مشکلات می تواند باعث بروز خطا های BSOD یا حتی از کار افتادن کل سیستم شود. اگر هارد دیسک از نظر فیزیکی آسیب ببیند، می تواند باعث خرابی سیستم و از دست رفتن دائمی اطلاعات شود. مهم نیست که در چه شرایطی هستید، ممکن است دسترسی به داده های تان را از دست بدهید.

در این بخش چند تکنیک را معرفی می کنیم که خودتان می توانید انجام بدهید تا فایل ها را از یک لپتاپ یا کامپیوتر شخصی خراب یا غیر قابل بوت بازیابی کنید.

منبع: جالب آموز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.